[openstandaarden] banken en browsers - een moeilijke combinatie

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Tue Jun 4 17:56:15 CEST 2002

On Tue, 4 Jun 2002, frank goossens wrote:
> een deel van de javascript-functionaliteit werkt niet. kon ik mee leven,
> tot ik een overschrijving probeerde doen. ik kon het rekeningnummer van de
> begunstigde niet invoeren. beetje over en weer gemaild met helpdesk, is
> gekend probleem, ze gingen iets laten weten als dat opgelost was.

Geen oplossing, maar wel een goeie workaround: pasten in die velden lukt
wel. Wat ik dus gewoonlijk doe is in de invoervelden net daaronder de
getallekes tikken, en ze dan pasten in de juiste velden. Dat moet dus in
drie keer, omdat je niet alles in het eerste veld kunt pasten. En
uiteraard geef ik die nummer dan een alias, zodat ik dat maar één keer
moet doen ;-)

Los daarvan zou een échte oplossing wel interessant zijn.

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"
  -- From the movie "Antitrust"