[openstandaarden] online belastingen invullen

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Tue Jun 4 20:28:46 CEST 2002

Ik heb vandaag eens de online manier om belastingen in te vullen bekeken op
openheid.

Er is goed en slecht nieuws.

Goed: Het formulier dat je moet invullen is opgemaakt in PDF, dus open.

Slecht: Ik ken geen editor die pdf-files kan bewerken.

Het zit als volgt: zelfs onder konqueror kan ik de site goed lezen, en de pdf
downloaden. Het nadeel is dat je de velden moet invullen. Onder windows werkt
dat dus perfect met acrobat reader 5. Onder linux echter kan ik de pdf
openen, maar de velden niet editeren.

Ik dacht nochtans ergens, in vervlogen tijden, een project tegengekomen te
hebben waarmee je onder linux pdf-files kan creëren. Iemand een idee? Ik zal
ondertussen nog wat verder zoeken.

Met vriendelijke groeten,

Wim Stubbe, alien