[openstandaarden] banken en browsers - een moeilijke combinatie

TaXaN TaXaN at kotnet.org
Tue Jun 4 22:55:54 CEST 2002

Andy Goossens wrote:

[knip verhaaltje]

Wist ik al hoor; ik was gewoon ironisch :)

 > Browser-blockages moeten we ook hard aanpakken...

100% akkoord, maar dat is hier dus niet het geval, laat ik daar duidelijk
over zijn. Vermits ik Mozilla zich heb laten voordoen als NS4.7 (even
gesnift en letterlijk de user-agent string copy-pasted) en het nog
steeds niet werkte, is er volgens mij geen gewone browser-block aanwezig.

 > Netscape is grotendeels Mozilla... raar zaakje. MS extensies gebruikt
 > in de Java code?

Er is toch een heel groot verschil tussen NS4.7x en Mozilla/NS6/NS7. In de
ene werkt het wel, in de andere niet (ttz, ik verwacht dat het in NS6 en
NS7 niet zal werken, ik heb het niet getest) dus het gebruik van MS
extensies zijn niet de reden volgens mij.
Wat de echte oorzaak van het niet-functioneren is, weet ik niet; daar werd
niets over gezegd in de mail van de helpdesk en met zulke webtoepassingen
heb ik geen ervaring.

 > Een mailke sturen kan zeker geen kwaad. Zo houden we onze nationale
 > lijst ook een beetje up to date :-)

Het is ondertussen verzonden.

<offtopic>
Is het echt toevallig dat in deze examenperiode de activiteit op de
mailinglijst plots serieus toeneemt? :)
</offtopic>

--
TaXaN

|-<[       ICQ: 0xA395A3        PGP key ID:0x448BC5DD       ]>-|
|-<[   There are 10 kinds of people, those who understand   ]>-|
|-<[              binary and those who don't.               ]>-|