[openstandaarden] online belastingen invullen

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Tue Jun 4 23:01:24 CEST 2002

On Tue, 4 Jun 2002, Wim Stubbe wrote:
> Ik heb vandaag eens de online manier om belastingen in te vullen bekeken op
> openheid.
>
> Er is goed en slecht nieuws.
>
> Goed: Het formulier dat je moet invullen is opgemaakt in PDF, dus open.
>
> Slecht: Ik ken geen editor die pdf-files kan bewerken.
>

> Het zit als volgt: zelfs onder konqueror kan ik de site goed lezen, en de pdf
> downloaden. Het nadeel is dat je de velden moet invullen. Onder windows werkt
> dat dus perfect met acrobat reader 5. Onder linux echter kan ik de pdf
> openen, maar de velden niet editeren.

Ook niet met Acrobat Reader voor Linux?

Los daarvan: voor OpenStandaarden is dit in sé alleen goed nieuws. Dat er
geen programma voor Linux is die de open standaard implementeert, da's
spijtig, maar niet het probleem van iemand die zich aan open standaarden
wil houden.

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"