[openstandaarden] VRT 927live website aangepast.

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Thu Jun 6 13:44:39 CEST 2002

Gegroet,

Ik ben van het principe 'ere wie ere toekomt; en -als de VRT eens iets
goed doet- dan mag dat ook eens gezegd worden.

Inzake de website 927live.be (de website speciaal voor de wereldbeker
voetbal) waren er twee opmerkingen:
- De streaming was in Windows-media. (Bon; daarvoor gebruik ik crossover;
dus niet zo'n probleem).

- De URL-link op hun webpagina was in de vorm van een 'MMS:'; wat dus niet
werkt op NS, mozilla en andere niet-IE browsers.

Aangezien er geen "link" stond naar de webmaster; even een berichtje
gepost op het publiekelijk forum:
http://www.927live.be/forum/showMessage.jsp?id=8662&xsl=forum/message.xsl
En, welliswaar na enkele dagen; werd de pagina door de webmaster
aangepast!

Je kunt zeggen wat je wil van de VRT; maar -dat ze geheel niet luisteren
naar hun gebruikers- is toch niet zo. Ere wie ere toekomt!

(Ik heb eerder de indruk dat de problemen eerder te wijten zijn aan
'onwetendheid' inzake de problemen die ze veroorzaken voor de 'niet
mainstream-gebruikers'; dan echte onwil).

Cheerio! Kr. Bonne.