Re(2): [openstandaarden] Nieuw dossier?

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Thu Jun 6 16:19:07 CEST 2002

On Thursday 06 June 2002 12:21 pm, you wrote:

> 3 weken voor dat te lezen? Amai, dat moet wel een hele brok lectuur zijn
> :-)

Valt wel mee. Ik ben er ooit aan begonnen dat ding te vertalen naar 't engels
maar ik heb nu nooit eens deftig veel tijd hé. En ik zit dus nog steeds niet
in een derde. 'fin, binnenkort zomervakantie...

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
Driver hacker? Do me a favor and help the dri guys
http://dri.sourceforge.net to code an accelerated driver for the ati
radeon 8500. Save the world from proprietary drivers ;-) Thanks!