(OT) Re: [openstandaarden] bijkomende doelgroep vzw: sitebouwers?

frank goossens frank at belgonet.be
Thu Jun 6 16:39:18 CEST 2002

On Wed, 5 Jun 2002, Frank Goubert wrote:

> Eerder iets in den aard van text-indent: 0px; Voor meer info:
> http://www.w3schools.com/css

even mee geëxperimenteerd, maar text-indent is enkel voor eerste regel.
cfr. belgonet.be/frank/test_index.html. spijtig..

ivm escapen van dubbele quotes in javascript; hoort idd zo, is aangepast,
maar de w3-validator blijft beweren dat bepaalde tags niet gesloten zijn.
ook spijtig.. :)

toch bedankt (en bijkomend advies is steeds welkom),
frank