(OT) Re: [openstandaarden] bijkomende doelgroep vzw: sitebouwers?

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Thu Jun 6 17:13:49 CEST 2002

On Thursday 06 June 2002 16:39, frank goossens wrote:
> ivm escapen van dubbele quotes in javascript; hoort idd zo, is aangepast,
> maar de w3-validator blijft beweren dat bepaalde tags niet gesloten zijn.
> ook spijtig.. :)

<script language="javascript" type="text/javascript">
if (!document.getElementById) {

<knip>

Nu schiet er me toch wel iets te binnen zeker? :-) Wat gebeurt er als de
browser geen javascript of geen script tags ondersteunt? Effe wachten op het
antwoord... inderdaad, dan toont die browser gewoon het script alsof het
tekst is dat getoond moet worden.

Oplossing: iets schrijven zoals...

<script blabla>
<!-- // Verbergen voor browsers die geen scripts ondersteunen

code.doeDitEnDat();

-->
</script>

Misschien is dat wel de echte reden waarom http://validator.w3.org zo moeilijk
doet.

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."