(OT) Re: [openstandaarden] bijkomende doelgroep vzw: sitebouwers?

frank goossens frank at belgonet.be
Thu Jun 6 18:23:28 CEST 2002

we blijven off topic, maar: heb remark-tags toegevoegd (is good practice), maar validator blijft
klagen.

wel opgelost: li-probleem. hint van energon was een goed startpunt, in css
'margin-left' met negatieve waarde meegegeven als eigenschap van li
(indent werkt enkel voor eerste regel).

groetjes,
frank
---