[openstandaarden] informatie

Rik Boven rik at boven.net
Thu Jun 6 19:29:23 CEST 2002

On Thu, 2002-06-06 at 19:21, Wannes Soenen wrote:

> <url:http://www.openstandaarden.be/maillists/>

Daar heb ik mij al eens een uur in verdiept. Ik ben toen niets concreet
tegengekomen. Het kan zijn dat het ergens verstopt in die vele mails
staat, maar dan heb ik het niet gezien.

Kan iemand misschien kort voor me schetsen:
 - hoe vullen jullie open standaarden in?
 - tot welk publiek richten jullie je (tot nu toe wordt bijna
uitsluitend op webmasters gemikt,...)?
 - hoe willen jullie je doelpubliek bereiken?
 - welke prioriteiten stellen jullie?

Er bruist nog het een en ander in mijn hoofd, als dat gerijpt is komt
het er zeker en vast uit :)

Slodder

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )