[openstandaarden] e-loket op www.izegem.be

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Thu Jun 6 22:25:43 CEST 2002

dan ga je naar http://validator.w3.org, en je controleert ;-)

> Aan de links te zien is het een dienst die cevi.be ter beschikking stelt
> van de gemeenten. Het is blijkbaar allemaal .asp, is dat een open
> standaard?

.asp is gewoon HTML (of zou dat moeten zijn). Het gaat hier om een site
die server-side scripting doet, gebaseerd op ASP (Active Server
Pages). Da's ontwikkeld door Microsoft, de server is dus naar alle
waarschijnlijkheid een Windows-machine. Dit wil niet zeggen dat het geen
goeie HTML-code genereert...

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"