[openstandaarden] informatie

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Fri Jun 7 13:01:42 CEST 2002

On Friday 07 June 2002 11:20 am, you wrote:

> De formaten van OpenOffice.org, KOffice, Gnumeric, ... Maar verwacht
> (nog) niet dat Microsoft die zal gaan ondersteunen in hun Office-suite.

Dacht effe dat je "standaarden" bedoelde, niet gewoon "open". Misschien
moeten we maar eens een technische ploeg aan het werk zetten die het beste
uit de formaten samenraapt en tot 1 formaat komen (de verschillende
functionaliteiten zoveel mogelijk de zelfde syntax geven bvb). Dan praten we
binnen een tijdje niet meer over "importeren", dan kunnen ze elkaars formaat
native lezen ;)

Dan enkel het ms-office monopolie wat afbouwen en 't is klaar. Kleinigheid ;)

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
Driver hacker? Do me a favor and help the dri guys
http://dri.sourceforge.net to code an accelerated driver for the ati
radeon 8500. Save the world from proprietary drivers ;-) Thanks!