[openstandaarden] informatie

Rik Boven rik at boven.net
Fri Jun 7 18:47:02 CEST 2002

On Fri, 2002-06-07 at 17:42, Herman Bruyninckx wrote:
> On Fri, 7 Jun 2002, Rik Boven wrote:
>
> [...]

> Dat is geen verkeerde perceptie... Maar zie het als een voorbereiding
> op het `grote werk' :-) Die focus op technische, web-centrische
> interesse is typisch voor de open source geeks... :-)

Yup, daarom vind ik het een goed begin. Ik wil helemaal geen afbreuk
doen aan dat (goed) werk.

> Ik denk het niet: de focus van dat document is helemaal anders. En
> afprinten kost teveel papier:-)
I know :) Maar het is tenminste iets. <lol> Ergens in die 30 paginas
moet toch wel een bruikbare zin staan he. </lol>

Bon finde!

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )