[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

Philip Paeps philip at paeps.cx
Sat Jun 8 20:42:54 CEST 2002

On 2002-06-08 20:35:11, Wannes Soenen <mail at wannes.cjb.net> wrote:

Hoi :-)

> De Telenet Helpdesk site wordt gerestyled (hieronder de post van telenet in
> news://pandora )
> Misschien een mooie kans om daaraan mee te werken:
> - ze beginnen vrijwel opnieuw
> - en als het af is en goed is hebben we iets om naar te verwijzen: "maar je
> kan door je aan de standaarden te houden wel mooie sites maken, kijk maar
> naar de Helpdesk van Telenet":-)

Even kleine opmerking: Telenet helldesk is enkel door Telenet-klanten
bereikbaar.  Je kan er dus enkel een beperkt aantal mensen op wijzen.

> Mijn voorlopige 'eisen':
> - geen frames

Daar heb ik eigenlijk geen bezwaar tegen.  Frames worden in elke gangbare
browser onderteund, en blinden hebben er - as far as I know - niet echt last
van.

> - valideren door w3c validator

Akkoord.

> - geen javascript (wat nu wel het geval is :-(  )

Nuance: JavaScript is niet zo'n probleem, op voorwaarde dat het in elke
browser werkt.  Java is wel een probleem, dat werkt per definitie niet in elke
browser.

Luc heeft daarnet al een paar PUB 'eisen' en 'wensen' naar Telenet gestuurd.
Eén ervan was 'goeie html, niet ie online', en een andere was 'geen java'.

Ik stuur de eisen hierboven ook nog eventjes door naar de rest van het
PUB-bestuur (denk niet dat ze openstandaarden volgen?).  Kan nog interessant
worden :-)

[...]

 - Philip

--