[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

T.C. TeeCee at WOLF-Mechelen.be
Sat Jun 8 20:42:53 CEST 2002

 > Mijn voorlopige 'eisen':
>
> Daar heb ik eigenlijk geen bezwaar tegen.  Frames worden in elke gangbare
> browser onderteund, en blinden hebben er - as far as I know - niet echt
> last van.

ah ? da's goed da'k da weet :p
Mag ik dan eigenlijk vragen waarom er zoveel mensen problemen hebben met
frames ?
Zijn deze standaard HTML of niet ?

> Akkoord.

zeker !!!!

JavaScript moet idd kunnen. Net zoals elke technologie moet kunnen,
zolang het maar mogelijk is toegang te krijgen tot dezelfde/alle informatie.

Greetz,

Chris

E-Mail Home: TeeCee at TCCS.be
E-Mail Work: Chris.Truyen at NMBS.be