[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

Philip Paeps philip at paeps.cx
Sat Jun 8 20:56:03 CEST 2002

On 2002-06-08 20:46:41, T.C. <TeeCee at WOLF-Mechelen.be> wrote:

> ah ? da's goed da'k da weet :p
> Mag ik dan eigenlijk vragen waarom er zoveel mensen problemen hebben met
> frames ?

Kwestie van smaak, denk ik.  Je kunt 'overframen' en dan maak je het leven
alleen maar moeilijk.  Persoonlijk heb ik ook liever geen frames, maar als het
een beetje 'net' gehouden wordt, moeten ze kunnen.

> Zijn deze standaard HTML of niet ?

Ja.  Is zelfs een aparte DTD voor:

  <http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-frameset.dtd>
  <http://www.w3.org/TR/html401/frameset.dtd>

[...]

> JavaScript moet idd kunnen. Net zoals elke technologie moet kunnen, zolang
> het maar mogelijk is toegang te krijgen tot dezelfde/alle informatie.

Met Java dus niet het geval...  Tenzij ze de informatie ook naast de Java
aanbieden, wat de Java perfect overbodig maakt.  JavaScript (cross-browser
JavaScript toch) kan navigatie ten goede komen.

 - Philip

--
Philip Paeps
philip at paeps.cx