[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

Philip Paeps philip at paeps.cx
Sat Jun 8 22:45:45 CEST 2002

On 2002-06-08 21:13:12, Wannes Soenen <mail at wannes.cjb.net> wrote:

> Wat dan met Lynx, Links, dillo, mensen die zonder JavaScript surfen?

Links heeft JavaScript ondersteuning.

> Ik vindt dat de site JavaScript mag gebruiken, maar ze ook toegankelijk moet
> zijn zonder.  Nu wordt mij aangeraden om js aan te zetten dmv screenshots
> van NS4.7 en IE4, terwijl ik geen van beiden gebruik...

Precies.  De site mag niet van JavaScript afhangen, maar als het 'erbij' is en
'iets' biedt voor de gebruikers van JavaScript, heb ik er geen probleem mee.

Een beetje dynamiek kan geen kwaad, maar het mag niet ten koste gaan van de
minder dynamisch ingestelden.

 - Philip

--
Philip Paeps