[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Sun Jun 9 19:29:58 CEST 2002

Sven Vermeulen wrote:
[...]
> Geen antwoord op w3c validatie, ik vrees van noppes dus.

En als openstandaarden.be nu zou beloven van de telenet helpdesk in een
"white list" op te nemen? Misschien zou een "black list" ook nog niet
zo'n slecht gedacht zijn, maar dat wordt eufemistisch "dossiers" genoemd
zeker ;-)...
Misschien kun je ook zeggen dat openstandaarden.be naar de pers zal gaan
(misschien in het kader van een eerste bekendmaking van
openstandaarden.be). Zo van "En ja, de telenet helpdesk had de kans om
een w3c validerende site te maken, want ze startten toch from sratch,
maar....
Als je dit zou melden aan Telenet zou ik wel de tweede opmerking in een
eerste mail achterwege laten, want die klinkt maar dreigend. En die
eerste opmerking, gezien hun moeilijkheden kunnen ze waarschijnlijk alle
reclame gebruiken :D. En daar de white list nu nog leeg is, zullen ze
héél erg opvallen!

mvg
Mattias Campe