[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sun Jun 9 19:54:09 CEST 2002

On Sun, Jun 09, 2002 at 07:29:58PM +0200, Mattias Campe wrote:
> Sven Vermeulen wrote:
> [...]
>
> En als openstandaarden.be nu zou beloven van de telenet helpdesk in een
> "white list" op te nemen? Misschien zou een "black list" ook nog niet
> zo'n slecht gedacht zijn, maar dat wordt eufemistisch "dossiers" genoemd
> zeker ;-)...
> Misschien kun je ook zeggen dat openstandaarden.be naar de pers zal gaan
> (misschien in het kader van een eerste bekendmaking van
> openstandaarden.be). Zo van "En ja, de telenet helpdesk had de kans om
> [...]

Ik vrees dat dat niet echt veel indruk gaat maken. We zijn het w3c of
ISO (qua naambekendheid) niet, telenet is een privébedrijf en bovendien
denk ik niet dat zo een beperkte actie de pers gaat halen.

Terzijde: is het de moeite om veel energie te steken in het absoluut
nastreven van een volledig w3c-standaard als die site met alle browsers
goed te bekijken is? Moeten we ons op dat gebied niet wat pragmatisch
opstellen? Een blacklist hoeft er voor mij pas te zijn als er merkbare
problemen zijn. (Om een label te krijgen moet het natuurlijk wel
valideren.)

Just my 5 c

Dieter

--