[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Tue Jun 11 04:48:56 CEST 2002

At 2002-06-10 19:51, you wrote:
>Ik ben van mening dat ook browsers die enkel HTML 1.0 ondersteunen de site
>moeten kunnen bekijken. M.a.w. navigatie mag niet afhankelijk zijn van de
>allerlaatste standaard maar moet dus backwards compatible zijn.

HTML 1.0?
Kan je me daar de specificatie eens van geven?   :-p
(happy searching--bestaat niet)

De eerste HTML-standaard was HTML 2.0
<http://www.w3.org/MarkUp/html-spec/>

Nog zonder <table> dus erg handig om te layouten was dat niet. :-)

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9