[openstandaarden] www.maggezienworden.be

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Tue Jun 11 14:23:51 CEST 2002

Misschien kunt u de e-mail als volgt beantwoorden:

<e-mail>

Voilà.

Statistieken:
Tijd om screenshot te nemen: 1 seconde
Tijd om ervoor te zorgen dat we enkel de (naakt)foto's hebben: 1 à 2 minuten
Technologie om ervoor te zorgen dat de (naakt)foto's een eigen leven
gaan leiden: 1 simpele e-mail, het forward systeem die hedentendage
leeft doet de rest.

Wij hopen dat u inziet dat u de site evenwel had kunnen maken zodanig
dat deze voldoet aan de standaarden én waarbij u als groot pluspunt ook
nog eens een groter publiek bereikt.

Indien u geïnteresseerd bent wil onze vereniging jullie altijd bijstaan
bij verdere vragen over open standaarden.

met vriendelijke groeten
Vereniging voor openstandaarden
http://www.openstandaarden.be

</e-mail>

En in de bijlage stop je een screenshot van zowel gans het
browservenster als een bewerkte screenshot waar enkel de naaktfoto's op
te zien zijn. Het is natuurlijk maar een idee hé, maar ik vind het ook
grof dat de overheid zo'n websites durft maken.