[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Rik Boven rboven at boven.net
Tue Jun 11 16:52:04 CEST 2002

> Hoewel niet toepasbaar op alle vlakken, is het voor een bedrijf niet zo erg
> omdat de persoon in kwestie niet mag surfen voor privégebruik.

Euh, ik mag op het bedrijf surfen voor privégebruik! Zowel voor, na als
tijdens de kantooruren... Het is afhankelijk van het bedrijf wat
toegelaten is. Veronderstel zulke dingen niet te snel.

> Ik denk dat dat niet echt een zuiver argument is. Veel recente browsers zijn
> goed te draaien onder zwakke configuraties. Ik denk maar aan Opera, maar ook
> Mozilla begint gelijk snel te draaien (enkel het opstarten kan wat langer
> duren op zwakke pc's).
Dat is wel degelijk een argument. Opera kost geld!

Weeral, veronderstel niet te veel. Niet iedereen heeft het geld om die
software te installeren [1][2]. Niet iedereen beseft dat er andere
browsers beschikbaar zijn!!

Rgds

Rik

[1] En wij gaan toch geen illegale software promoten?
[2] Opera is niet gratis, ook niet voor Linux (en ik wil de promo-modus
niet)

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )