[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Rik Boven rik at boven.net
Tue Jun 11 22:21:50 CEST 2002

On Tue, 2002-06-11 at 22:19, Frank Van Damme wrote:
> [...]

Wel, op mijn 286 kan ik geen IE6 (of 4,3,2,1) draaien.

Opmerkingen als deze helpen het debat natuurlijk niet verder. Ze zijn
een rem op de open discussie die aan de gang is. We kunnen nog uren
debateren of wat de minimum vereisten zijn voor IE6. Op zich is dat een
bijzonder intressant onderwerp, maar dit is niet de juist plaats en niet
de juiste moment om het te doen.

Groeten

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )