[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Jun 11 22:37:20 CEST 2002

On 11 Jun 2002, Rik Boven wrote:

> [...]
[...]
> Opmerkingen als deze helpen het debat natuurlijk niet verder. Ze zijn
> een rem op de open discussie die aan de gang is.

Je zou de discussie een positieve afsluiter kunnen geven: maak een
summier lijstje van wat de opeenvolgende standaarden aan extra
functionaliteit aanbieden, en zet dit op de website.
Dit kan webdesigners nuttig ondersteunen in het maken van de juiste
keuze aan ``feature bloat'' voor hun doelpubliek.

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480