[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Wed Jun 12 08:34:58 CEST 2002

http://validator.w3.org/ doet ook HTML 2.0 en HTML 3.2.

> Het gebruiken van verouderde technologie zal altijd beperkingen met zich
> meebrengen. Een paar voorbeelden: een radio uit 1950 kan je niet zomaar
> aansluiten op de netspanning, omdat in die tijd de netspanning 130 volt
> bedroeg in plaats van 220 volt. Mijn vader, die ergens in de jaren '60

En daar bestaat een oplossing voor: dat heet een 220-130 V gateway :-)

BTW, tegenwoordig is de netspanning in België ca. 230 V.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds