[openstandaarden] [william.windels@pandora.be: streaming radio]

ZipKid stefan at zipkid.com
Wed Jun 12 19:26:28 CEST 2002

----- Forwarded message from william windels <william.windels at pandora.be> -----

From: "william windels" <william.windels at pandora.be>
To: <owner-openstandaarden at lugwv.be>
Subject: streaming radio
Date: Wed, 12 Jun 2002 16:34:51 +0200

Hoi open standaarders

IK heb zojuist een mailke gestuurd naar de webmaster van de vrt (stubru) i.v.m. streaming radio.

Op de site(s) van de vrt, meerbepaald stubru, kan je real time streaming doen maar dan enkel met *.wma-bestanden.

IK heb geraagd aan de webmaster warom men geen *.mp3-formaat, zou kunnen gebruiken omdat dit waarschijnlijkeonder alle platformen gesupporteerd is.

Daarop kreeg ik het volgende antwoord: