[openstandaarden] (jullie mening): aanbevelingen telenet helpdesk pagina

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Thu Jun 13 11:57:36 CEST 2002

On Wednesday 12 June 2002 22:20, William Windels wrote:
> Hoi Openstandaarders.
>
> IK heb eens een mailke opgesteld dat ik zou willen versturen nar telenet:
> selfcare at pandora.be .
> Vinden jullie deze inhoud goed?
> Voor al diegenen die ook nog een mailke zullen sturen: doen we dit in naam
> van open standaarden of niet?

Goed opgestelde mail, vooral doordat je ook aantoont wat er precies mis is,
want ik vermoed dat ze nog niet veel ervaring hebben met console-browsers en
hoe dat de pagina weergeeft. Waarschijnlijk beseffen ze ook niet dat blinden
enkel deze browsers kunnen gebruiken.
Het zou ze er in elk geval van moeten overtuigen dat ze een grote groep
internetters in de kou laten staan.

mvg,

Wim Stubbe