[openstandaarden] [william.windels@pandora.be: streaming radio]

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Thu Jun 13 16:29:16 CEST 2002

Gegroet,

On Thu, 13 Jun 2002, Bram Vandoren wrote:
> Heb je soms een link over multicast mp3 streaming?
Obsequiem (de enige soft die ik ken; waarvan de auteurs zelf zeggen hoe je
de naam van de soft moet uitspreken ;-))
http://obs.freeamp.org/

Vooral freeamp (http://www.freeamp.org/)

> .... Het is wel een
> oplossing om de kosten van streaming een beetje te drukken want voor streaming
> over http heb je aardig wat bandbreedte nodig.
Maar dat vergt dat je netwerk compleet end-to-end multicasting werkt; en
-buiten belnet- zijn er niet echte veel netwerken die zo zijn.

> Bram.
Cheerio! Kr. Bonne.