[openstandaarden] NMBS

T.C. Truyen.Chris at pandora.be
Thu Jun 13 23:19:20 CEST 2002

Hoi,

ik had mij dus kandidaat gesteld voor communicatie met overheidsbedrijven,
dus we zullen er maar eens invliegen hé :)

Hiervoor kan ik misschien best eens kijken naar het bedrijf waar ik werk :)
Ik werk namelijk op de IT-afdeling van de NMBS.

Zodoende, vraag ik aan jullie (en ik zal dit zelf ook wel doen) om zoveel
mogelijk punten te verzamelen wat er kan/moet veranderen aan de
NMBS internet site. Indien ik hier een deftige lijst van heb, zal ik eens met
de verantwoordelijken gaan praten. Dit moet denk ik wel goed lukken,
aangezien ik met hen goede contacten heb.

Enfin, just let me know :)

Greetz,

Chris

E-Mail Home: TeeCee at TCCS.be