[openstandaarden] NMBS

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Fri Jun 14 00:59:41 CEST 2002

On Thursday 13 June 2002 23:48, Herman Bruyninckx wrote:

> Ik vind die eigenlijk vrij goed. Geen navigatie-problemen, ook niet
> met lynx.
> En ze draait onder Apache en Unix, dus...:-)

Bij dienstregelingen zie ik daar toch ook IIS 4 staan :-(

Navigatie problemen of andere foute zaken zie ik niet meteen. Ik kan niet
klagen over de site.

Wel vind ik vreemd dat er nog steeds "Vervoermiddel (alleen nmbs momenteel)"
staat. Duurt die "momenteel" al enkele jaren nu? Als ik dan toch de selectie
plaats bij "De lijn" dan geeft hij nog altijd treinen... Hmmm, De lijn met
treinen? Raar :-)

Voor de rest... een paar plekken die claimen HTML 4 te zijn, terwijl ze het
toch niet zijn. En een paar pagina's die geen doctype hebben, maar daar
zullen de bazen niet over struikelen zeker? :-)

Ooh, en
<code>
	<script language="JavaScript">
	function PreLoad() {
</code>
Beter al die code tussen <!-- --> zetten. De reden weet je waarschijnlijk wel?

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."