[openstandaarden] fortis webbanking: the sequel

Philip Paeps philip at paeps.cx
Fri Jun 14 01:04:53 CEST 2002

On 2002-06-12 14:48:25, frank goossens <frank at belgonet.be> wrote:

[...]

Situatie komt me *zeer* bekend voor ...  Enkel wouden de mensen achter mijn
lokketten me per sé demonstreren hoe ik de nieuwste internet exploder moest
afhalen en installeren.  Toen ik dan mijn laptop bovenhaalde en hen uitlegde
waarom ze net hun tijd verspild hadden hebben ze denk ik een schrik van mij
opgedaan.

> iemand van jullie contacten met developers/ product beheerders pc banking
> bij fortis? misschien ook daar blijven aandringen. en als er iemand tijd
> en zin heeft om te kijken welke javascript-functies non-compliant zijn..

Toevallig waren ze in mijn bankkantoor redelijk slordig met het opbergen van
hun lijsten interne telefoonnummers, en draaiden ze ook zeeeeer traag de
nummers van hun interne helpdesk ;-)  Met een fotografisch geheugen, een
telefoon en wat creativiteit heb ik dan wat mensen aan de lijn gekregen.  En
ik ga blijven zeuren tot ze a) hun lijnen veranderen of b) de zaak in orde
brengen.

 - Philip

PS: en in geval a) zal er nog wel wat te forceren zijn.

--
Philip Paeps
philip at paeps.cx
http://www.paeps.cx/