[openstandaarden] statuten

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Tue Jun 18 19:06:07 CEST 2002

Ik heb een mail gestuurd naar vsdc ivm met advies over de statuten, en een
3-tal rechtsmatige probleempjes.

Ondertussen is het al een paar dagen geleden maar heb nog geen antwoord. Ook
niet dat de mail ontvangen is of dat ze liever persoonlijk de vragen
beantwoorden ipv via mail.

Indien ik tegen donderdag geen antwoord krijg bel ik hen eens op denk ik.

Verder kost het registreren van een tweede (Franstalige) domeinnaam 45 Euro.
Ik dacht aan http://www.standardsouverts.be maar zal nog eerst mijn
Franstalige collega's advies vragen over de schrijfwijze, en of de gekozen
domeinnaam wel een logisch te vinden naam is. Alternatieven:
standards-ouverts, standardouvert, ....

Het verplaatsen van de domeinnaam is niet evident. Over een paar weken zou dit
wettelijk geregeld moeten zijn. Even geduld dus.

mvg,

Wim Stubbe