[openstandaarden] antwoord vsdc - lidmaatschap raad van beheer voor uitkeringsgerechtigden

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Wed Jun 19 20:46:34 CEST 2002

On Wednesday 19 June 2002 20:37, T.C. wrote:
> In het geval dat ge uiteindelijk nog iemand moest nodig hebben,
> laat maar iets weten dan.
>
> Ik ben altijd wel bereid om te helpen :)

Noted ;-)

Niet dat het waarschijnlijk nodig zal zijn, er zijn maar 2 bestuurders nodig,
maar ik vermoed dat de bestuurders uit het groepje zullen komen dat ook naar
de vergaderingen komt.

En jij bent daar dus ook bij, hoewel je om praktische redenen (avondles) nog
niet echt hebt kunnen komen.

Dit wordt een onderwerp voor de volgend bestuursvergadering. Zo wat de
omgekeerde wereld, de raad van bestuur zal de beheerders aanduiden ;-).