[openstandaarden] Open standaard of open voor MSIE ?

Bram Vandoren bram at bram.be
Thu Jun 20 11:05:10 CEST 2002

Quoting Johan Vervloet <johan at linux.be>:

> Nu blijkt dat de site niet naar behoren werkt met Microsoft Internet
> Explorer.  Bekijk bevoorbeeld met MSIE

Vanaf ie5.5 is de css implementatie van ie toch wat beter geworden..

> http://www.gewestpallieter.be/~jvvloet/pallieter/index.php?page=1
>
> tik iets in de textarea, en het gaat helemaal mis.  (Ook de
> afbeeldingen in de kadertjes rechts en links worden niet correct
> weergegeven, maar dat is het minste van mijn zorgen.)

Probeer de background url in de kadertjes langs links en rechts weg te doen en
alleen de grijze background te laten staan. Voor je textarea kan je proberen de
breedte niet in de html te bepalen.

Je kan de bug melden bij Microsoft.
http://www.webstandards.org/act/bug/

Bram.