[openstandaarden] Open standaard of open voor MSIE ?

Johan Vervloet johan at linux.be
Fri Jun 21 07:41:46 CEST 2002

> Ik vind dat dit de gepaste kans is om de gewone surfer er op te wijzen
> dat ze beter een open-standaard compatible browser kunnen
> gebruiken. Ik stel een melding ergens op de pagina met een URI naar mozilla,
> netscape, etc.

Ik heb nu voor MS een aparte stylesheet gemaakt, en php stuurt adhv de
browser identificatie de juiste door.  Bij `over de site' staat er
een duidingkje over de webstandaarden.

Moesten er mensen zijn die de probleempagina nog willen bekijken, die
is nog te vinden op
http://www.gewestpallieter.be/~jvvloet/rommel/example.html
('t is ook deze pagina die ik in het bugreport naar MS heb gestuurd)

Bedankt voor de reacties,

Johan

--
Steun de actie tegen MS Word attachments !
   http://www.gewestpallieter.be/~jvvloet/word