[openstandaarden] Gratis computeren op school

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Fri Jun 21 13:56:33 CEST 2002

Ik heb een positieve reactie gekregen op mijn reactie over Gratis comuteren op
school. Het artikel dat stond op hetgrootonderhoud.be van de SPA.

Het interessante is dat we nu een politiek aanspreekpunt hebben. In mijn visie
een uiterst belangrijk aspect. Ze hebben nl. iemand die zich op hun
studiedienst bezig houdt met ICT. Alle hulp en ideën zijn welkom. Ook als we
op de hoogte willen blijven van hun ideeën rond dit thema mogen we contact
met die persoon opnemen.

Uiteraard bijft de site van Het Groot Onderhoud ook een goed aanspreekpunt.
Maar directe communicatie is wel interessanter.

Om privacy redenen kan ik de reactie niet posten, en ook die mens zijn email
niet publiceren op de mailing. Misschien moeten we een interne maillist
opstellen voor dergelijke zaken? Eventueel kan dat ook in een dossier
geplaatst worden, maar één dat zeker niet publiek toegankelijk is. Zo kan
iedereen de deze informatie nodig heeft er ook toegang toe krijgen.

mvg,

Wim Stubbe