[openstandaarden] advocacy

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Sat Jun 22 23:28:18 CEST 2002

Looksaus,

 heb nog juust je vraag gezien op irc ivm T.M. Misschien is het idd goed om
een soort richtlijn op te stellen over hoe je een mail opstelt wanneer je die
stuurt naar een firma/organisatie om hen te overtuigen OS te gebruiken. Dat
kan dan op de website geplaatst worden.

Een aantal tips wat betfreft wat er wat er wel in kan en wat er zeker niet in
mag. Niet te formeel, maar gewoon wat algemene instructies.

bv. Nooit negatief overkomen, maar proberen opbouwend te werken. En een aantal
tips om dit te bereiken lijken mij interessant. 't Is zaterdagavond, dus op
veel ideeën kom ik niet direct.
Hier alvast een paar: wacht een paar uur, en bewaar in draft wanneer je niet
goed bent in goede bewoordingen je visie mee te delen. Laat hem goedkeuren op
de mailinglist of op bcol door anderen, vraag hun visie, enz.

Ik zal er eens verder over nadenken, maar vanavond niet meer.

mvg,

Wim Stubbe