[openstandaarden] StuBru en streaming : slecht nieuws

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Jun 26 10:01:11 CEST 2002

On Wed, 26 Jun 2002, Sven Vermeulen wrote:

> [...]
[...]
> Contract of geen contract, ze moesten maar nadenken. Als de publieke opinie
> wenst dat de streaming in een open formaat gebeurd zullen ze wel moeten
> veranderen. Het is dus gewoon aan ons om het publiek te informeren over de
> problemen die er zijn met die gesloten streaming, om de regering te
> informeren over ons ongenoegen dat een regerings-gesteunde zender mensen
> discrimineerd, ...

Dit zijn relevante argumenten. Misschien het belangrijkste is dat door
de huidige `visie' de VRT zich levenslang heeft verbonden met MS,
zelfs zonder contract.... MS zal zijn `sponsoring' van vandaag wel
recupereren van zodra ze de VRT ver genoeg gekregen hebben dat het
overstappen op een alternatief veel geld zal beginnen kosten.

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480