[openstandaarden] Hoi iedereen!

wim deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Wed Jun 26 15:07:26 CEST 2002

Hoi,

ik zal me eerst maar even voorstellen zeker? :)

Mijn naam is Wim Deprez en ik ben student Informatica aan het LUC te
Diepenbeek. Vorige week heb ik een visiepaper over Open Standaarden geschreven
(<reclame> http://lumumba.luc.ac.be/wim/OpenStandards.pdf </reclame>), het is
in het Nederlands en nog niet compleet foutloos, maar ik zou zeer vereerd zijn
om jullie mening erover te krijgen. Binnenkort zal ik trouwens aan een
vertaling in het Engels beginnen.

Via deze paper heeft Wim Stubbe me gewezen op het bestaan van
openstandaarden.be , dus vandaar :D

Voor de rest heb ik nu niet zoveel te melden (mijn examens zijn nog bezig
8-/), dus hopelijk tot binnenkort!!!

mvg,

         Wim Deprez