[openstandaarden] Hoi iedereen!

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Wed Jun 26 15:38:12 CEST 2002

wim deprez wrote:
> Hoi,
>
> ik zal me eerst maar even voorstellen zeker? :)
>
> Mijn naam is Wim Deprez en ik ben student Informatica aan het LUC te
> Diepenbeek. Vorige week heb ik een visiepaper over Open Standaarden geschreven
> (<reclame> http://lumumba.luc.ac.be/wim/OpenStandards.pdf </reclame>), het is
> in het Nederlands en nog niet compleet foutloos, maar ik zou zeer vereerd zijn
> om jullie mening erover te krijgen. Binnenkort zal ik trouwens aan een
> vertaling in het Engels beginnen.
>
> Via deze paper heeft Wim Stubbe me gewezen op het bestaan van
> [...]

Sorry, daarnet de eerder negatieve commentaar, misschien toch ook
positieve commentaar:

- heel goed dat er referenties zijn (heb wel ze wel niet gecontroleerd,
maar ik mag erop vertrouwen zeker ;-))

- ook goed dat je erkent dat er tegenstand is, maar die je natuurlijk
gepast weerlegd :D

mvg
Mattias Campe