[openstandaarden] Hoi iedereen!

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Wed Jun 26 17:38:43 CEST 2002

Rudy Gevaert wrote:

> Ik wou je eventjes zeggen dat je telkens Linux zegt terwijl je eigenlijk
> het OS zelf bedoelt (GNU/Linux).

Ach ja, okee, 'k zal er proberen rekening mee te houden, maar 'k kan
niets beloven, zelfs bv. SuSE praat niet van SuSE GNU/Linux 8.0, maar
gewoon van SuSE Linux 8.0 :p ... Nu ja, hier zouden we best geen
discussie beginnen voeren, zie dat we geband worden van de mailinglist ;)

> Verder sluit ik mij aan bij Hermans zijn antwoord.
>
> Rudy - de examens zijn gedaan

Mattias - de examens zijn nog net niet gedaan :'-(