[openstandaarden] argumenten gevraagd om geen flash te gebruiken.

Frederik Dewanckele F.Dewanckele at planetinternet.be
Sat Jun 29 14:45:00 CEST 2002

Hallo,

Ik volg nu een avondcursus voor webmaster in het vormingsinstituut te Ieper.
Nu moet ik voor m'n eindwerk een website maken met vanalles erin . Er moet
dus ook flash inzitten :-( .  Ik zoek nu dus enkele argumenten om geen flash
te gebruiken want ik moet mijn eindwerk dus ook verdedigen over heel de groep
.  Ik zou dus (toch) een flash intro maken dat ik dan nadien weer verwijder
van m'n site. En ik zou die flash intro maken met al de argumenten op een
rijtje gezet die niet goed zijn aan flash . Waarom je het niet mag gebruiken.

Gelieve mij dus een beetje van argumenten te voorzien tegen flash .

Dank bij voorbaat .

Hoogachtend
Frederik Dewanckele
	aka FrEdAtTaCk