[openstandaarden] kandidatuur OS

Jan Veldeman Jan.Veldeman at student.kuleuven.ac.be
Wed May 1 11:50:25 CEST 2002

Momenteel zit ik met een hele hoop werk, maar ik zou toch mijn steentje
willen bijdragen. Daarom zou ik nog een nieuwe functie/groep willen
voorstellen die momenteel niet in de tabel staat/kan staan.

't zou meer gaan om een ondersteunende functie, die meer verspreid ligt
over de gehele tabel. Wanneer de werkdruk voor bepaalde groepen te groot
wordt kan deze groep dan volledig/gedeeltelijk ingeroepen worden om bij
te springen.

In deze groep zouden dan 1 of 2 (naargelang de grote)
contactpersonen zitten, die de aanvragen van de andere groepen
delegeren. Op momenten waar er geen vraag is, kan deze groep zoeken naar
plaatsen waar ondersteuning geboden kan worden, op deze manier kunnen de
andere groepen zich beter op hun kern-taak richten.

Ik denk dat deze groep ook een perfecte instap functie zou zijn voor
nieuwe leden die de structuur nog niet kennen.

Persoonlijk zou ik veel liever mijn kandidatuur stellen voor een functie
in de tabel, maar mijn situatie laat dat op dit moment niet toe.
Toch wil ik op een actieve manier meewerken aan het verwezenlijken van
onze doelstellingen.

Met vriendelijke groeten,
Jan