[openstandaarden] Overschakeling Word -> PDF in de RUG-FTW

Didier Salembier didier_salembier at perso.be
Fri May 3 23:55:18 CEST 2002

Misschien voor de Onwetende-Medemens (tm) een kleine handleiding plaatsen
omtrent "hoe te posten op deze mailinglist..." tnx!

Bon, de vraag:
> Allesinds dus al 1 goed punt. De vraag is echter, ze zoeken naar een
> Opensource (public domain, al eender) manier om PDF-bestanden te genereren
> onder Windows.

PDF995 is Open Source en gratis. Bij elke printout naar PDF verschijnt er een
websitepagina met wat uitleg omtrent nieuwe releases en zo. Bij betaling van een
vergoeding verdwijnt dit scherm. Persoonlijk vind ik dat zinloos, maar smaken
verschillen!

Meer info en downloads op http://www.pdf995.com

Greets,

Didier