[openstandaarden] possible target

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Mon May 6 18:57:40 CEST 2002

De pagina www.vlaanderen.be is niet goed bereikbaar heb ik de indruk. Bij het
opzoeken van vacante jobs is mijn vriendin ook op WORD documenten gestoten.
PDF zou hier zeker beter geschikt zijn.

Gezien dit een belangrijke pagina is, de vlaamse overheid geloof ik -
tenminste ik kan het niet nagaan gezien de pagina niet te lezen is.

Ik stel vast dat er al een aktiepunt begonnen is. Ben gerust bereid om dit
dossier op te volgen, maar zou wel graag op dezelfde manier te werk gaan. Dus
graag zou ik wat meer info hebben over de te gevolgde werkwijze, wat er
allemaal gecontroleerd is, ....

Tenzij we natuurlijk beslissen om de webmasters op een later tijdstip te
contacteren om praktische redenen.

mvg,

Wim Stubbe, alien