[openstandaarden] possible target

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue May 7 14:57:36 CEST 2002

On 2002-05-06 19:07:04, Frank Van Damme <frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be> wrote:

> Een vraag: kunnen we niet beter postscript aanbevelen? Dat scoort nog altijd
> eter op de Schaal van Standaard (tm).

Probleem met PostScript is dat wintendo en Mac gebruikers het 'niet kennen'.
En je weet hoe dat gaat: ze kennen het niet, dus hebben ze er schrik van.  PDF
hebben de intelligenteren wintendo/Mac gebruikers al eens over gehoord, en dat
zullen dat wel al durven te gebruiken.

Verder - zoals Wouter reeds zei - zijn PostScript en PDF beiden van Adobe, en
scoren ze dus beiden even hoog.

[...]

 - Philip

--