[openstandaarden] Voorstel Agenda bijeenkomst 21/5

Energon energon_ at yahoo.com
Wed May 8 00:31:44 CEST 2002

--- Sven Vermeulen <sven.vermeulen at rug.ac.be> wrote:
> Ieps,
>
> Dit is een eerste voorstel tot agenda van de komende vergadering. Indien u
> extra punten wil bespreken op deze vergadering, gelieve deze dan kenbaar te
> maken _voor_ 9 mei 23.59h. via deze mailinglist of mijn persoonlijk
> e-mailadres. Op 10 mei zal dan de officiele agenda gepost worden.

11 dagen op voorhand? Is dat niet een beetje overdreven? Dringende dingen zouden
ook op het laatste moment (bij begin vergadering) nog moeten kunnen ingepast
worden. Of hoort dat bij "Varia en rondvraag?"

<knipperdeknip>

> -----------------------------------><--
> 1. Goedkeuring vorig verslag
> 2. Ontwikkeling site

Ontwikkeling site beter *na* oprichting, structuur en definitie, zie onderaan.

> 3. Oprichting vzw
>  - attachment huidige statuten
> 4. Implementatie matrix-structuur exclusief vzw-posten
> 5. Definitie open standaarden
>  - consensus inclusief deze e-mail
> 6. E-mailtemplate
> 7. Denkpiste open office-formaat
> 8. Evaluatieprocedure Informatiedragers
>  - consensus inclusief deze e-mail
> 9. Varia en rondvraag
> -----------------------------------><--

Mijn voorkeursvolgorde:

1. Goedkeuring vorig verslag
2. Oprichting vzw
(eerst bestaan)
3. Implementatie matrix-structuur exclusief vzw-posten
(weten wie wat doet)
4. Definitie open standaarden
(weten waar we naar streven)

Deze 4 punten zouden zeker afgerond moeten zijn!

5. Ontwikkeling site
6. E-mailtemplate
7. Denkpiste open office-formaat
8. Evaluatieprocedure Informatiedragers
  - consensus inclusief deze e-mail
9. Varia en rondvraag

Zouden de mensen die zich kandidaat hebben gesteld eens hun nickname + real name
kunnen doormailen? Ik wilde die veranderen maar kwam tot de conclusie dat ik van
sommige mensen enkel de nick ken...

Groetjes,

Frank aka Energon