[openstandaarden] Overschakeling Word -> PDF in de RUG-FTW

William Windels william.windels at pandora.be
Sat May 11 21:45:22 CEST 2002

Hoi allemaal

Weet er  misschien iemand de website van het tijdschrift c't zoals
hieronder vermeld?

IK heb horen vertellen dat dit wel een interessant tijdschrift is en ik
zou er dus graag eens wat uit lezen.

IK heb er over zitten nadenken om eens een mailke te sturen naar bekende
en populaire week- en eventueel dagbladen om te vragen of ze het niet
zouden zien ziten om een (betalend) abonnement van hun tijdschrift per
e-mail beschikbaar te stellen.

Voor mij, en met mij werschijnlijk ook vele anderen, zou dit alleszinds
wel leuk zijn om te kunnen beschikken over al de artikels van een bepaald
tijdschrift zonder ze eerst  te moeten in scannen en dan tot de
constatatie komen dat de achtergrond van het papier de fel of te donker is
waardoor je bijna al de gescande tekst manueel mag gaan verbeteren.

Misschien kan dit in naam van open standarden?

Je hebt volgens mij rapper resultaat als je dat in naam van , kunt doen.

Ik zou natuurlijk eerst eens en klein onderzoekje kunnen doen op een forum
voor blinden , of daar wel interesse voor is.

alle reacties zijn welkom.

mvg
Wonka