[openstandaarden] Re: 15 juni

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Wed May 22 22:00:32 CEST 2002

Beste Annique,

Bedankt voor je email, maar...

>Attached file
>Save attachment
>View attachment as text
> Name: Matine15juni.doc
> Type: application/msword

Spijtig genoeg beschik ik niet over de software om het bedrijfseigen
Microsoft Word-formaat optimaal te kunnen lezen. Ik zou de uitnodiging
ook graag doorsturen aan een blinde vriend, die nog minder met het
afgeschermde .doc-formaat kan.

Een oplossing die een digitaal document altijd en voor iedereen leesbaar
maakt, is het PDF-formaat. Dat ken je vast en zeker wel. Een handig
hulpmiddel om een MS Word-document om te zetten naar PDF vind je
op http://pdf995.com.

Hier heb je alvast mijn programma:

Fantasie, Gregorio Howet
Prelude, Fuga en Allegro, Johann Sebastian Bach
Scottish Chôro, Heitor Villa-Lobos
Milonga del Angel, Astor Piazzolla
Quatre pièces brèves, Frank Martin

Samen zou dit zowat 40 minuten duren.

Stuur je mij nog even de uitnodiging in een leesbaar formaat door?
Alvast bedankt...

Vriendelijke groeten,

Mark Van den Borre

Mark Van den Borre