[openstandaarden] RFC - autoreply op mails van hotmail.com

Energon energon_ at yahoo.com
Thu May 23 12:38:43 CEST 2002

Hallo,

U krijgt deze mail omdat e-mails uit het hotmail.com domein door mij niet
aanvaard worden. Sinds half mei 2002 ondersteunt hotmail.com, passport.com en
msn.* als brower enkel MS Internet Explorer (en Netscape in beperkte mate). Dit
wil echter niet zeggen dat hun site niet zou werken met een andere browser, de
toegang wordt de gebruiker doodgewoon ontzegd.

Wat houden de beperkingen nu juist in:
- u kan geen nieuwe gebruiker worden, behalve wanneer u een "ondersteunde
browser" gebruikt.
- als bestaande (hotmail-)gebruiker kan u uw e-mails lezen, maar geen enkele
optie aanpassen, behalve indien u een "ondersteunde browser" gebruikt.

Er zijn echter genoeg alternatieven voor hotmail, vele zijn zelfs heel wat
veiliger. Heeft u ooit de "gebruiksrechtovereenkomst" (terms of use) van
hotmail.com of passport.com gelezen? Ik raad u aan dit eens te doen, er is een
link te vinden op de aanmeldpagina's. Ik ben er vrij zeker van dat ik binnenkort
uw e-mails van een andere provider zal ontvangen. Welke goedgeaarde persoon wil
nu ook actief meewerken aan het uitbreiden van een monopolie?

Hopelijk tot binnenkort!

Frank Goubert

--+- Dit is een auto-reply, uw bericht wordt niet door mij gelezen, maar
--+- automatisch verwijderd. Indien het belangrijk is, gelieve het van uit een
--+- ander domein te versturen of mij op een andere manier te contacteren.